Művészeti Oktatás

Művészeti Oktatás

A művészet az emberiséggel egy idős. A művészetek szerepének hangsúlyozása a nevelésben nem új keletű. A kisgyermekben, hasonlóan az ihletett művészhez, a vele született adottságok, s javarészt tudattalan élmények "működnek". Ha lehetővé tesszük a gyermeknek, hogy művészi tevékenységgel kifejezze az érzelmeit, akkor legalapvetőbb vágyainak enged szabad utat. A művészet alkot valamit és nemcsak a tárgyak világában, hanem a lélek birodalmában is. Némely művészi feladat olyan belső magatartást követel az embertől, amelyre ösztönösen sohasem lenne képes. Az óvatost arra késztetheti, hogy merész legyen, a féktelent arra, hogy óvatos, az akaratgyenge természetűt arra, hogy kitartóvá váljon, az önfejűt, hogy meg tanuljon alkalmazkodni. A művészi tevékenység nevelő hatással van a gyermekre, a hatás mély és maradandó. Ha a művészi tevékenységet, a harmónia és a szépség iránti vágyat a gyermekkor alaphangulataként ismerjük fel és éljük át, akkor a művészet a nevelői munka velejévé válik.

Kuti Béla

Panoráma

panorama

Linkek

 

 

 

 

Sportolási lehetőségek a tornateremben

 

 

Női torna

Asztalitenisz

Teremfoci

Ajak-kupa